Monday, January 4, 2010

Miniey kini Kembali


Salam Mahabbah buat semua wanita di luar sana...

Perit, sakit, pedih..tercucuk menanggung rindu..tapi kini sedikit terubat.. Terubat bila mana terhasilnya wajah baru pada gelanggang untuk kita membuka pencat bicara.

Baru saya tahu betapa sakitnya nak ubah wajah, biarpun hanya wajah teratak yang tak seberapa ni. Saya kira mungkin dah akan tersungkur akan mati, namun kian bernafas semula walaupun nafasnya seakan-akan sesak dan semakin sesak.. Moga tenang..biarpun perlahan, dan perlahan dalam mengorak langkah.

Macam-macam terjadi..hanya itu yang saya boleh katakan..
Dalam tempoh berkabung, sakit rupanya.

Sedikit dijentik, kita dah pun dah nak goyah, tersungkur. Padahal..tanpa kita sedar Allah amat menyayangi kita..DIA jentik kita dengan ujian kesakitan sedikit sahaja, tapi kita dah pun lemah.. Huh, manusia.. Ingatlah, nikmat kesihatan dah banyak kita rasakan. Tapi mungkin juga kifarah, segala2nya tanda kasihNYa pada kita.. Allahu Rabbi..banyaknya kenikmatan yang kami rasa di alam fana' ini.

Buat teman-teman yang sentiasa sudi singgah, saya mohon ampun dan maaf kerana lama menyepi..

Lama berdiam diri..

Lama menghilangkan diri..

Bukan kerana apa..hanya untuk islahkan diri..

Islah, islah..

Ya, siapalah kita untuk menghukumi diri..

Apapun saya masih sayangkan fenomena2wanita.blogspot ini. Gelanggang pena yang banyak ditiupi inspirasi, dari seorang yang amat saya kasihi. Justeru, mana mungkin ia akan terkubur begitu sahaja tanpa ada sisipan buat para wanita perkongsian dari diri. Hinanya terasa, tapi terus gah..bersemangat kerana kita sentiasa ditemani Ilahi. dan buat yang menyayangi..terima kasih untuk segalanya.

0 comments:

InsyaALLAH

Daisypath Wedding tickers