Monday, October 5, 2009

REUNION ex-SAS 09




Salam ingatan kudus buat sahabat-sahabat ex-SAS sekalian. Lama kita tak jumpa:) Baru-baru ni saya ada ke rumah Wan Hamdah Nawal, memang bertambah cun sahabat saya ni. Tapi kecewa jugak sebab tak sempat nak jumpa sahabat2 lain.

Raja Amy pun..huh, kelainannya terasa.. dalam hati, semakin 'ayu' adik aku ni:) jumpa dia kat pasar sehari sebelum raya.

Alangkah bagus kalau kita ni boleh undurkan masa semula..satu2 tercoret dalam ingatan. Masing-masing punya koreksi tersendiri untuk diterjemahkan. Kini dah ada pun sahabat2 kita yang dah kahwin malah sudah punya anak. Ada juga yang tengah amik master, degree dan sebagainya. Baru-baru ni ada kawan kita yang baru sahaja melangkah ke alam perkahwinan (Nur Azila)..moga berbahagia ye Ala.. Buat sahabat2 teruskan perjuagan, kita tak tahu lagi bagaimana kita. Adakalanya kita ni best student pun tak semestinya berjaya dalam kehidupan, so banyak2kanlah doakan..mudah2an sinar kebahagian sentiasa mekar bersama kita. Amin..

Untuk promotion bersama saya mengajak dan menyeru sahabat2 yang lain untuk sama-sama ke GROMAS 09. Moga2 ukhwah yang terjalin antara kita takkan putus walau kat manapun kita berada. SALAM GROMAS BUAT SEMUA.

0 comments:

InsyaALLAH

Daisypath Wedding tickers